Máme štěňátka A z Žerčic

21.04.2018 10:00

Včera se Bertička rozhodla že porodí svá štěňátka.

Porod byl zase v jejím stylu, vše si řídila naprosto sama.

První se narodil pejsek Aron ve 3hodiny ráno. A pak se nedělo nic- byla jsem z toho už nervozní, zkontaktovala jsem naší lékařku, s tím, že jsem už za ní chtěla vyrazit a zjitit, zda nemáme uvnitř velké štěně.

A najednou se to změnilo a v 6.35 vykoukl pejsek Albert a pak už to šlo jako po másle-7.10 fenka Agnes, 7.20 pes Artur, 7.40 fenka Anet, 8.20 fenka Agáta.

Pak byl oddechový čas na kávu a v 10h se narodila fenka Aida, ve 12.20 fenka Adéla, 13.35 pejsek Alex a ve 13.45 fenka Amálie.

Koukali jsme s Bertičkou na tu hromadu 11 krásných čokoládových miminek a rozhodla jsem se, že vyrazíme na kontrolní sono. Měla jsem takové tušení, že by se mohlo ještě jedno štěně ukrývat.

U paní dotorky sono opravdu odhalilo vitální plod, který se po injekci oxytocinu rozhodl vyrazit, byl to kluk jako buk Alfréd.

Takže máme doma hromadu krásných čokoládových miminek.

Všechna se rodila spontánně, v kompletním obalu- všichni po porodu vitální, zdraví a akční.